Reklamácia a vrátenie tovaru

Poškodená zásielka

Zásielku si pred prevzatím starostlivo skontrolujte - pokiaľ objavíte známky poškodenia oznámte túto skutočnosť kuriérovi a zásielku nepreberajte. Pokiaľ zásielka vyzerala pri prevzatí v poriadku, ale vy napriek tomu objavíte v balíčku nejaké nemilé prekvapenie v podobe rozbitého tovaru dajte nám, prosím, vedieť čo najskôr na email info@malujpodlacisel.sk. Fotografie rozbitého tovaru a popis problému všetko urýchli. Spoločne všetko vyriešime v čo najkratšom čase ak vašej spokojnosti.

Nevyhovuje vám dodaný tovar?

Pokiaľ chcete nakoniec iný obrázok alebo vám tovar nevyhovuje nezúfajte. Do 30 dní od obdržania zásielky vám nerozbalený tovar vymeníme zadarmo, zaplatíte iba poštovné. Samozrejme máte tiež nárok na zákonné odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od obdržania tovaru.

Na akú adresu vrátiť tovar?

Prvou možnosťou je vrátiť tovar vašim obľúbeným dopravcom na adresu:

REMY Trade s.r.o
FROGMAN s.r.o.
24396P
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko

Na túto adresu prosíme smerujte vrátenie tovaru či reklamácie vašim obľúbeným dopravcom.

Druhou možnosťou je odniesť tovar s unikátnym kódom 98600167 na ktorékoľvek podacie miesto dopravca Zásielkovňa.sk (Packeta.sk) a tovar ZADARMO odoslať.

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám na +421 2 2220 5793 alebo napíšte na info@malujpodlacisel.sk - radi vám pomôžeme.

100 %